يادم باشد


♥ عشق من و دنیام ♥

ما به هم میرسیمو خوشبختیم

 


 

يادم باشد حرفی نزنم که دلی بلرزد و خطی ننويسم که کسی را آزار دهد                                                                                    يادم باشد که روز و روزگار خوش است و تنها دل من است که دل نيست

يادم باشد جواب کينه را با کمتر از مهر و جواب دو رنگی را با کمتر از صداقت ندهم
يادم باشد بايد در برابر فرياد ها سکوت کنم و برای سياهی ها نور بپاشم


يادم باشد از چشمه درس خروش بگيرم و از آسمان درس پاک زيستن
يادم باشد سنگ خيلی تنهاست بايد با او هم لطيف رفتار کنم مبادا دل تنگش بشکند
يادم باشد برای درس گرفتن و درس دادن به دنيا آمده ام نه برای تکرار اشتباهات گذشته !

ي
ادم باشد هر گاه ارزش زندگی يادم رفت در چشمان حيوان بی زبانی که به سوی قربانگاه
می رود زل بزنم تا به مفهوم بودن پی ببرم ...

يادم باشد می توان با گوش سپردن به آواز شبانه دوره گردی که از سازش عشق می بارد به
اسرارعشق پی برد و زنده شد !

يادم باشد گره تنهايی و دلتنگی هر کسی فقط به دست خودش باز می شود
يادم باشد هيچگاه لرزيدن دلم را پنهان نکنم تا تنها نمانم ...
و يادمان باشد هيچگاه از راستی نترسيم !
 
                               عشقم با همه وجودم عاشقانه دوست دارم و عشقتو فریاد میزنم

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

maryam&iman
ساعت15:47---17 تير 1391
خانومي امروز تولد ايمانمه مياي بهش تبريك بگي؟
يه پست تو وبم گذاشتم كه توش يه لينك هست به اسم تولدت مبارك عشق من!
برو اونجا و واسه تولدش واسش تبريك بذار


sahar
ساعت1:18---17 تير 1391
slm aziz
man ba ye matlab bara eshgam upam vamontazeretam


maryam&iman
ساعت21:27---16 تير 1391
همچون کشیدن کبریت در باد دیدنت دشوار است .
من که به معجزه عشق ایمان دارم ٬
می کشم آخرین دانه کبریت را در باد .
هر چه بادا باد !!!


negin
ساعت20:40---16 تير 1391
salaaaaaaaaaaaaaaam aziiiiiiiiiiizam vebet kheyli ghashange age dost dashti behem sar bezan o linkam kon o behem khabar bd
misiiiiiiiiiiii


sahar
ساعت2:52---16 تير 1391
slm



man upaaam

matlabi dar moorede dost

nazar iadet nareپاسخ: alan miam sar mizanam


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





|پنج شنبه 15 تير 1391برچسب:,| 22:45|من|

MiSs-A